hannaraudasoja.blogg.se

uupps

Publicerad 2013-02-10 21:22:21 i Allmänt,

Haloj! UUPS, har inte bloggat på en vecka ^^ men skriver när jag orkar/vill.
Kan ju berätta om de dagar jag inte har skrivit om osv.
Måndag:
Var hemma från skolan, för att jag spydde dagen före. For heller inte på
träningarna på kvällen.
Tisdag:
For nog till skolan för jag mådde mycket bättre. Var helt okej dag.
Sen resten av kvällen var jag hemma och latade mig.
Onsdag:
Fyllde år, woopwoop. Blev 15 år! haha . I skolan hade mina undebara vänner
gjort en tårta åt mej :'). Sen efter det så satte jag å Elin huvudet i tårtan så
vi fick grädde i ansiktet, haha. Sen på kvällen var jag i staden med Ida och
Elin. Vi var vid Mäcken, Halppis och Fredrikas, helr kul var det nog.
Torsdag:
Var i skolan på dagen och sen på kvällen hade jag fotbollsträningar så helt
okej dag var det väl.
Fredag: Hade minidisco för 3-6 me Hanna,HM,Sara&Ida. Sjukt roligt var
det nog enligt mig. Dansade, tog betalt, gjorde drinkar, sålde godis osv.
Sen på kvällen hade jag,Ida och Elin planerat att färga håret, så det
gjorde vi. Ida och jag färgade mörkare brun och Elin lag ljusa slingor.
Helt okej blev det, men yolo. XD
Lördag:
Elin och Ida hade sovit över. Sen på dagen hade jag släktkalas, fick
sockor,pengar,hörlurar,halsduk,godis,kläder och annat nödvändigt.
Sen på kvällen for jag,Sara&Ida till Öppet i Kackur, där HM också var.
Chillade där hela kvällen , å helt kul var det nog enligt mig.
Söndag: Idag vaknade jag elvatiden. For iväg till lappfors med mamma
och Oscar. Vi var och rände pulkka, skidrade, skypade , åt pizza osv.
Ella var också med. Sen senare på kvällen for jag och Kakan till Moas.
Där var hon, Sara, Ida och typ Joel&Isak. Sen när jag kom hem så
läste jag på prov. Nu ska jag se en film och sen i säng så gonatt i förväg.
(grattis om ni orkade läsa det)
 
bilderna är från minidiscot XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela