hannaraudasoja.blogg.se

Randominlägg

Publicerad 2013-03-04 22:56:00 i Allmänt,

Heej! Igår for jag på kvällen med Kiika,Ida,Elin,Isabel&Elin till ABC.
Vi satt där och chillade till typ 9 ? For hem sen, satte på ett avsnitt
PLL och sen for jag och sova. Idag så började skolan igen efter
sporlovet. Hade otroligt lång dag (8-3) med bara tunga ämnen ...
Sen på kvällen hade vi träningar. Hade träningsmatch mot INTO
och vi vann typ 4-0 eller 5-0. Så riktig bra gick det nog! Kul var de å!
Kom hem nie tiden, for i duschen och nu sitter jag här, ska strax
hoppa i säng. Imorgon har jag kort dag, bara från 9-2, så de eju skönt.
Sen efter skolan åker jag, Ida&Elin till staden. Ska säkert bara chilla
där hela dagen, haha .
Bjuder på bilder som jag inte tidigare lagt på bloggen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela